copyright © Todas las imagenes originales de OLGA VALLS BASSA

Prohibida toda reproducción parcial o total de las obras que aparecen en este blog.

ESPATULADAS!!!

domingo, abril 25, 2010

LA GRAN SOPRESA HA SIGUT QUAN HE TROBAT UNA RAJOLA PINTADA A MA PEL MEU AVI!

Ahir vam anar a una descàrrega d'antiguitats a Cardedeu, feia un parell d'hores que passejavem per la fira quan de cop i volta veig una rajola del meu avi en una de les parades, vaig cridar!!! "Aixó ho ha pintat el meu avi, l'home de la parada va deixar d'atendre a una clienta i va venir correns.... No podia creure el que li deia.... Realment va ser una sensació tan forta...! Encara no m'ho puc creure.

1 comentario:

Noemi dijo...

¡Que casualidad más guapa! Ahora queda al descubierto que es cosa de familia ¡lo llevas en la sangre!
Me gusta mucho tu obra, es fresca y de pincelada sensible.
Besos,